Alles over de webshop

Over bestellen

Op zoek naar accessoires die passen bij de elektrische fietsen van Stella? Op de website van Stella Fietsen verkopen wij ook leuke en praktische accessoires die speciaal geselecteerd zijn voor de e-bikes van Stella. Het bestellen van accessoires gaat via een beveiligde omgeving. Heeft u vragen voordat u een bestelling plaatst? Dan kun je altijd contact opnemen via info@stellafietsen.nl of via 0341 - 25 22 66.

Hoe kan ik accessoires bestellen?

Alle accessoires die wij aanbieden staan op onze webshop. Hier kun je gekozen accessoires in het winkelmandje plaatsen om vervolgens in het bestelproces af te rekenen. In de eerste stap vragen wij om enkele gegevens die nodig zijn om de accessoires op te kunnen sturen. In de tweede stap vindt de betaling plaats. Deze gegevens worden veilig en versleuteld verzonden. Als de betaling geslaagd is worden de producten opgestuurd. Je krijgt hier een bevestiging van (echter geen Track & Trace)! Heb je hulp nodig bij bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Waarom bieden jullie niet alle Stella e-bikes online aan?

Wij bieden drie van onze Stella e-bikes aan op onze webshop. Op deze manier laten wij zien dat elektrisch fietsen helemaal niet zo duur hoeven te zijn. De rest van het assortiment bieden wij niet online aan, omdat wij er van overtuigd zijn dat een goed advies op maat en het maken van een proefrit essentieel zijn bij het maken van de juiste keuze. Daarom raden voor het overige assortiment e-bikes aan om langs te komen in één van onze E-bike Testcenters of om een vrijblijvende proefrit aan huis te maken. Daar helpen onze adviseurs je bij het kiezen van de perfecte e-bike voor jou en bij het bestellen hiervan. Ook kun je eerst een (digitale) brochure aanvragen, maar dit is zeker niet noodzakelijk.

Waar kan ik de rest van het assortiment e-bikes bekijken?

Het complete assortiment Stella Fietsen is te vinden op de elektrische fietsen pagina en in onze (digitale) brochure.

Verzendkosten

Voor alle bestellingen die accessoires bevatten bedragen de verzendkosten €6,95. Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Wij kunnen op dit moment echter geen Track & Trace code aanbieden. Als je op het moment van leveren niet thuis bent probeert de vervoerder het eerst bij buren aan te bieden. Mocht dit ook niet lukken wordt het pakket voor een tweede keer aangeboden op een later tijdstip.

Verzendkosten elektrische fietsen

De e-bikes van Stella worden zorgvuldig bezorgd door onze eigen bezorgers, zodat zij de fiets meteen naar wens kunnen afstellen en u wat aanvullende informatie kunnen geven. Om deze reden is het verzenden van e-bikes gratis.

Over Betalen

Alle getoonde prijzen op de website van Stella Fietsen zijn inclusief BTW.

Op dit moment is het mogelijk om op de volgende manieren te betalen:

  • Online via iDeal of Credit Card: Tijdens het bestelproces word je vanzelf doorgestuurd naar de beveiligde omgeving van Adyen voor iDeal of Credit Card betalingen. Alle gegevens worden versleuteld en veilig verstuurd. Binnen deze omgeving is het mogelijk om via jouw eigen bank te betalen.
  • Overboeking: Ons IBAN is: NL13 INGB 0008 0272 15. Wil je zo vriendelijk zijn om bij een betaling jouw ordernummer te vermelden?
  • Betaling bij bezorging: Stella vraagt in de winkel om een aanbetaling per pin, de rest betaal je pas aan huis (per mobiele pin), nadat de fiets geleverd is en alles naar wens is.
  • Stella Betaalgemak: Je e-bike liever in termijnen betalen? Met Stella Betaalgemak is het mogelijk. Deze financiering geeft je de mogelijkheid om tegen zeer aantrekkelijke voorwaarden je e-bike in maandtermijnen te betalen. Lees hier de voorwaarden.
     
201125-Betaalgemak-Geld_lenen-1ekolom-2320x1000

Levertijd

Op de fietsaccessoires hanteren wij een levertijd van 1-2 werkdagen. De zorgvuldige verzending wordt afgehandeld door PostNL. Op dit moment zijn wij nog niet in staat om een Track & Trace code aan te bieden. Wij hanteren de volgende levertijden:

  • Op werkdagen voor 11:00 's ochtends besteld, de volgende werkdag in huis
  • Op werkdagen na 11:00 's ochtends besteld, de volgende werkdag verstuurd, binnen twee werkdagen bezorgd

Retour en ruilen

Het kan natuurlijk zo zijn dat het product dat u besteld heeft, niet helemaal naar wens is. In dat geval, kunt u het product naar ons terugsturen. U kunt op het retourformulier aangeven wat er mis is met het product en of u het product wil ruilen óf retourneren. Wanneer wij het retourpakket ontvangen hebben, zullen wij de ruiling voor u in orde maken of zullen wij het geld terugstorten op uw rekening. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.

Stella Fietsen houdt zich aan de wettelijke eisen m.b.t. retourneren, zoals gesteld in het ‘recht van retour’ voor consumenten.

In een fysieke winkel kunt u het product vasthouden of een demonstratie krijgen, via het internet is dit een stuk lastiger. Consumenten krijgen bij een aankoop via het internet een gegarandeerd en onvoorwaardelijk recht van ontbinding tot 14 dagen na ontvangst van de producten.

Als online winkel is Stella Fietsen verplicht de retour te accepteren en de mogelijkheid tot ruilen aan te bieden. Mocht u niet willen ruilen, dan zijn wij verplicht het volledige aankoopbedrag (incl. verzendkosten) terug te storten, ongeacht de reden van retour.

Herroepingsrecht

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. Per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Meld je retour uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product aan door een mail te sturen naar webshop@stellafietsen.nl. Vermeld bij het aanmelden van je retourzending de volgende informatie:

Naam:

Ordernummer:

Welk artikel u wil retourneren:

Reden van retour:

De gewenste oplossing:

Terugstorten aankoopbedrag

Voor het terugstorten van het aankoopbedrag wordt de wettelijke termijn van 14 dagen na herroeping in acht genomen. Het aankoopbedrag bestaat uit de betaling die gedaan is voor het product en de verzendkosten die betaald zijn. De kosten voor de retourzending krijgt u alleen vergoed als de fout bij Stella Fietsen ligt. De terugbetaling van het bedrag gebeurt in geld.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.