Klachten

Niet tevreden?

Bij Stella vinden wij klanttevredenheid belangrijk. Met een product als een elektrische fiets die intensief gebruikt wordt, doen we er alles aan om klanten tevreden te maken en te houden.
Het kan helaas wel eens voorkomen dat je niet geheel tevreden bent over de diensten van Stella of over een van onze producten. Deze klacht willen we natuurlijk voor je oplossen! 

We willen je verzoeken om allereerst te kijken bij de veelgestelde vragen. Op deze pagina vind je antwoorden op de meest voorkomende onderwerpen, zoals technische vragen over jouw elektrische fiets of eventuele issues of vragen over de levering.

Wij hebben de veelgestelde vragen van onze klanten op een rijtje gezet en proberen daar een goed antwoord op te geven! Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je altijd een WhatsApp bericht sturen of mailen. Misschien dat je hier al mee geholpen bent!

We hopen het natuurlijk niet, maar als je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het onderstaande klachtenformulier. Binnen 2 werkdagen reageren we inhoudelijk op jouw klacht.

Wil je een afspraak maken voor onderhoud of reparatie aan je fiets? Dat kan gemakkelijk online! Via onderstaande knop service en onderhoud plan je jouw afspraak direct in.

Klachtenformulier

Vul de gegevens in die bij ons bekend zijn.