Stella klantenportaal

Welkom bij MijnStella. Op deze pagina vind je meer informatie over ons klantenportaal. Ook vertellen we je over de mogelijkheden binnen dit portaal en beantwoorden we de meestgestelde vragen. Kom je er toch niet helemaal uit? Dan kun je altijd chatten, mailen of bellen.

Zelf eenvoudig online regelen

Afspraakplanner

Is jouw e-bike toe aan een onderhoudsbeurt of reparatie? Plan eenvoudig zelf een afspraak in voor onderhoud wanneer het jou uitkomt. Een afspraak maken doe je via de afspraakplanner. Aan het einde van het plannen van je afspraak krijg je een samenvatting te zien. Hier kun je onder andere de tijd en duur van de afspraak zien. Fijn! Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Na het maken van een afspraak ontvang je per mail een afspraakbevestiging. Weet je even niet meer wanneer je een afspraak hebt staan, deze kun je altijd terugvinden in MijnStella. Onder het kopje ‘’Mijn afspraken’’ vind je een overzicht van al je afspraken.

Mijn gegevens

Zijn jouw gegevens in MijnStella niet juist en wil je deze aanpassen? Dat kan eenvoudig op MijnStella via het formulier. Na verzending zullen we de gegevens binnen enkele werkdagen aanpassen. 

Mijn producten

In het klantenportaal kun je jouw orders, e-bike(s) en gerelateerde producten terugvinden. Handig! Zo heb je al je producten in een overzicht en kun je inzien wanneer er voor het laatst onderhoud is uitgevoerd aan je e-bike.

Veelgestelde vragen MijnStella

Hoe kan ik inloggen?
Dit kan via mijn.stella.nl. Als je al een account hebt, kun je inloggen met je bestaande inloggegevens voor toegang tot het MijnStella klantportaal.

Met welke gegevens moet ik inloggen?
Het is belangrijk dat je een account aanmaakt met het e-mailadres dat bij ons bekend is. Heb je al Zorgeloos Fietsen? Dan kan je inloggen met je bestaande Zorgeloos Fietsen account.

Ik krijg een foutmelding tijdens het inloggen. Wat moet ik doen?
Neem contact op met ons zodra je een foutmelding ziet. Je kunt met ons chatten, mailen of bellen.

Kan ik als lease klant ook gebruikmaken van MijnStella?
Helaas is het nog niet mogelijk om als lease klant gebruik te maken van MijnStella.

Kan ik mijn afspraak wijzigen of annuleren?
Helaas is het nog niet mogelijk om een afspraak te wijzigen of te annuleren. Wil je toch graag je afspraak wijzigen of annuleren? Neem dan contact met ons op. Wij zijn bereikbaar via de chat, mail of telefonisch. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?
Je kunt op de inlogpagina op de knop 'wachtwoord vergeten' drukken en de stappen volgen.

Moet je Zorgeloos Fietsen klant zijn om gebruik te kunnen maken van MijnStella?
Nee, het is niet nodig om Zorgeloos Fietsen klant te zijn. Als je dat niet bent, moet je altijd eerst zelf een account aanmaken om gebruik te kunnen maken van MijnStella.

Telefonisch contact?

We zijn jullie graag allemaal van dienst! Hiervoor vragen we je medewerking. Je kunt via onze website zelf je fiets aanschaffen of een afspraak maken voor onderhoud.  Zo word je sneller geholpen!

Heb je ons toch telefonisch nodig? 
Je kunt ons bereiken via 0341 - 25 22 66. Onze wachttijden zijn op maandochtend het langst. Hou tijdens het wachten je ordernummer, gegevens van de fiets en je agenda bij de hand zodat we je sneller van dienst kunnen zijn!  

Stella Fietsen B.V.

Oosteinderweg 90, 8072 PD, Nunspeet

KVK-nummer: 58250603

BTW-nummer: 852946508B01