Ervaringen Stella Fietsen

Klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Daarom vragen wij onze klanten om hun ervaringen met Stella Fietsen te delen op het onafhankelijk klantbeoordelingen platform KiyOh. Want wie kan Stella Fietsen beter beoordelen dan haar eigen klanten? Iedere dag werken hard we aan het verbeteren van onze fietsen en service. En dat werpt zijn vruchten af! Niet voor niets waarderen onze klanten ons met een 8,8.

Benieuwd hoe onze klanten Stella Fietsen ervaren? Lees dan onderstaande KiyOh ervaringen.

8,8

Gemiddelde beoordeling uit meer dan 8.000 beoordelingen.


8 / 10

Marga

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Stella winkel perfect

De bus van Stella vond ik niet geweldig.Het moest allemaal erg snel,en bovendien bleek later dat ik de verkeerde maat fiets zou krijgen. ik werd gebeld dat de fiets veel later zou komen,terwijl ik het zelf al wat had uitgesteld,daar baalde ik enorm van en heb alles gecanceld.dat was trouwens geen punt. Ben naar de Stella winkel in Leeuwarden gegaan en werd daar fantastisch geholpen.het is wel is waar een geheel andere fiets geworden als dat ik in de bus had uitgezocht.Wel wat centjes duurder,maar dan heb je ook wat en de goede maat. dus mijn complimenten voor Liekele de Jong


10 / 10

Edwin

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Fijn

Wij zijn fijn geholpen in zoetermeer door pascal , goede uitleg van pascal ,en gaf ons een algeheel goede indruk van zijn passie voor stella , ook leverings probleem werd door pascal goed opgepakt , note voor stella dat goede verkopers ook wel eens in het zonnetje gezet mogen worden ,want zij vangen de klappen op die het bedrijf creeerd , nog maals alle lof voor pascal fam heijgen


6 / 10

Trudy

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Fiets n 10 is maar zie ervaring

Men doet alsof je bij levering een slot en een tas cadeau krijgt (ik zei nog: had dat net zelf aangeschaft, dus wat zonde) en later blijkt dat je die zelf duur moet betalen. Vind ik schandelijk. Ik had niets besteld, vraag dan even of ik die dingen wel of niet wil kopen en tegen welke prijs! Koop gerust een fiets maar houd je portemonnee en factuur goed in de gaten.


9 / 10

Toine

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Snelle en vakkundige hulp

Wij kwamen net terug van een fietsvakantie en stonden op het punt te vertrekken voor een volgende. De fiets vertoonde echter vreemde kuren op de laatste fietsdag. Bij thuiskomst naar het Stella servicepunt in Helmond gegaan waar we meteen geholpen werden. Er bleken twee steentjes tussen de kettingkast te zitten die het probleem veroorzaakten. Dit werd snel opgelost door de aanwezige monteur. Chapeau


10 / 10

M. Mulder

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Top team in Hengelo!

Afgelopen maand Stella Hengelo bezocht. Goed en duidelijk advies. Verkoper Marius neemt alle tijd en heeft ons de Stella middenmotor MDB geadviseerd. Inmiddels de 2 fietsen ontvangen en inderdaad: alles klopt zoals beloofd. Snelle levertijd en het fietst GEWELDIG!!. Kortom: dikke pluim voor team Hengelo. Marius, bedankt!


10 / 10

Nel

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

hele fijne Stella fiets en prima geholpen in Goes bij een probleem

Ik ben erg blij met mijn Stella fiets. In Goes ben ik fantastisch geholpen door Mathijs Rullens bij een probleem dat ik had. Nogmaals bedankt!!


10 / 10

Els

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Klasse Almere

Ik had een stella e bike gekocht proefrit gemaakt mooi weer geen wind helling op prima ,werd geleverd na enige tijd begon het te waaien ,ben de jongste niet meer ik moest heel veel moeite doen om vooruit te komen ,naar de vestiging terug gegaan en het probleem uitgelegd ,na enige tijd kreeg ik bericht dat ik een proefrit kon maken op een ander type, uitgeprobeerd en top dit is service


8 / 10

barend de graaf
slecht mail contact

n.a.v. uw antwoord op mijn vraag zeg ik dat ik na een telefoontje op 14-9 nog steeds geen antwoord heb op mijn vraag. het gaat erom dat er nog 2 displays van in totaal 300 euro ex btw nog na geleverd zouden worden. ik stuur dit via een ander eigen mail adres omdat u niet wil dat ik binnen 30 dagen kan of mag reageren. gr Barend

Reactie van Stella:

Beste Barend, Vervelend om te horen je geen goede ervaring hebt met de nazorg. Zou je per e-mail je postcode/huisnummer en ordernummer willen sturen naar info@stellafietsen.nl o.v.v. Kiyoh. Zou je daarbij je bericht mee willen sturen? Ik ga er dan voor je achteraan. ^Melissa


10 / 10

Henk van den Noort

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Vlot en goed en vriendelijk.

Goede en vriedelijke service monteur. Leverd vlot en klasse werk. Stella ga zo door.

Reactie van Stella:

Goed om te lezen, Henk! Op naar nog veel plezierige kilometers. ^Melissa


9 / 10

F. van Roessel

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

goede service en vriendelijk personeel

Snelle service en altijd tijd en bereid vragen te beantwoorden

Reactie van Stella:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Namens Stella wens ik je veel fietsplezier. ^Melissa


10 / 10

Annie

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Ik kan alleen maar complimenten geven aan stella

De motor van mijn Stella fiets maakte erg lawaai ging heel zwaar met trappen, en bleef dat doen toen ik afstapte. Bij filiaal Tiel werd Ik meteen geholpen. Er moest een nieuwe motor in. Ik heb hele goede ervaringen met het personeel van Stella Tiel, altijd vriendelijk en behulpzaam. Een grote pluim voor jullie!!

Reactie van Stella:

Goed om te lezen, Annie. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons filiaal in Tiel! Ik wens je veel veilige fietskilometers toe. ^Melissa


7 / 10

barend de graaf

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Levering en fiets oke maar???

Fietsen verkopen en afleveren is gewoon oké maar emails ( 5 september) beantwoorden daar doen jullie vele malen langer over dan dat wij besloten om een ebike bij jullie te kopen.

Reactie van Stella:

Beste Barend, Jammer om te horen dat je geen goede ervaring hebt met de communicatie. Fijn om te lezen dat de fietsen goed bevallen! Het ligt in behandeling bij de Technische Dienst. Zij hebben je geprobeerd te bellen. Op een later moment nemen zij opnieuw contact met je op. Mocht je zelf contact op willen nemen, neem dan gerust contact op met ons via 0341-252266. Keuze 2. ^Melissa


7 / 10

Piet de Graaf

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Stella is zeer slecht bereikbaar

Ik heb een fiets afgehaald in Nunspeet,daarvan bleek de motor niet in orde te zijn,terug naar de fabriek ,een nieuwe fiets gekregen,daar weer mee op weg ,ook die motor is niet goed,weer naar de fabriek e.e.a. besproken met Maurice uit de showroom,er zou contact met mij opgenomen worden maar dat duurde nogal lang,dus zelf maar weer een mail gestuurd.Toen werden we gebeld ze laten de telefoon èèn keer overgaan en direct de verbinding verbroken zodat ik weer zelf moest bellen een half uur in de wacht,en de rekening tikt lekker door.uiteindelijk afspraak gemaakt,komt er een service monteur mij vertellen dat de motor niet in orde is en dat hij er niets aan kan doen terwijl de klacht bekend is,dus weer stella gebeld na tien minuten in de wacht weer iemand aan de telefoon ,mijn verhaal weer verteld,ik zou terug gebeld worden ,dus niet. wij naar service centre Houten, alles uitgelegd .die man belt even en het is direct geregeld helemaal top.en ik krijg weer een nieuwe fiets.dus stella zorg voor een betere bereikbaarheid

Reactie van Stella:

Beste Piet, Mijn excuses voor de gang van zaken. Gelukkig is het allemaal alsnog opgelost, maar dat is niet zonder slag of stoot gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zullen je feedback ter harte nemen en dit intern bespreken. Ik wil je alvast veel fietsplezier toewensen! ^Melissa


10 / 10

Wilko

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Bedankt voor het bloemetje.

Nadat mijn vrouw met haar e-bike betrokken is geweest bij een ongeluk en daarvan nog langdurig zal moeten herstellen heb ik op verzoek van de verzekering gebeld met Stella voor een reparatie-offerte. De e-bike zal daarvoor nog worden opgehaald. Tot mijn verbazing wordt een dag later een bloemetje bezorgt met beterschap wens namens Stella. Erg attent.

Reactie van Stella:

Beste Wilko, Bedankt voor het delen van deze positieve review! Hier zijn wij erg blij mee. Wij wensen je vrouw een voorspoedig herstel toe en hopen dat jullie gauw weer samen kunnen fietsen. ^Melissa


10 / 10

K en G

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Snel contact, snelle levering, mooie fietsen!

Snel contact met de verkoop in Hengelo. Ruime keuze. Je rijdt de winkel zo in en uit om te proberen. Bezorging zeer vlot. Accessoires die we hadden uitgezocht keurig op tijd binnen en de monteurs hebben het voor ons gemonteerd. Top service. Tevreden klanten!

Reactie van Stella:

Hartelijk bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring met ons filiaal in Hengelo! Namens Stella wens ik jullie veel veilige fietskilometers toe. ^Melissa


10 / 10

Jan
Een dikke tien voor het niet afhandelen van klachten

Twee fietsen gekocht bij Stella. Wat zijn jullie enórm goed in het niet afhandelen van klachten, jullie krijgen daar een dikke vette 10 voor, jammer dat er niet nóg meer sterren beschikbaar zijn om jullie te waarderen. Bij één van de fietsen springen spontaan stukjes lak van het frame, het probleem, inclusief foto’s naar Stella gemaild, maar er is 14 dagen later nog steeds geen oplossing geboden, ik heb gebeld naar Nunspeet, afdeling customer care. ‘’We geven het door aan de technische dienst, die u terug zal bellen…’’ Wederom een dikke 10 voor het niet terug bellen. Goed bezig Stella voor het niet nakomen van beloften jullie zijn daar een kei in, echt hoor complimenten voor de manier waarop jullie klachten gewoon negeren, ik begin enorme spijt van mijn aankoop te krijgen Misschien moet ik het maar eens bij een tv programma als Radar of Kassa aankaarten, misschien dat jullie dan wel in beweging komen. Stella? You made our days worse

Reactie van Stella:

Beste Jan, Vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt met de nazorg. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor! Het ligt op dit moment in behandeling bij de betreffende afdeling. Zij streven er naar binnen 3-5 werkdagen contact met je op te nemen. Ik heb dit bericht eraan toegevoegd. ^Melissa


9 / 10

H

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Center Wijchen is top!

Super geholpen, ruim advies waardoor onze keuze makkelijk werd gemaakt. Vriendelijk Personeel, goed geholpen, waarbij veel ruimte voor vragen, testritten en vergelijk. Nadat we onze keuze hebben kunnen maken, 2 fietsen besteld. Helaas even moeten wachten op de levering. Super service, klant vriendelijk en zeker denkend in oplossingen voor de klant! Meer dan tevreden dus:)

Reactie van Stella:

Hartelijk bedankt voor je mooie woorden! Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Namens Stella wens ik jullie heel veel fietsplezier toe! ^Melissa


10 / 10

J en N Kalisvaart

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Keurig bezorgd.

Dinsdag 13 september onze E bikes ontvangen. De bezorging was perfect en netjes. De bezorger Lester Luigjes heeft het keurig netjes afgeleverd en nam de tijd voor de vraagjes die wij nog hadden. Gisteren voor het eerst een fietstocht gemaakt naar Filiaal Waddinxveen waren toch nog paar dingen die wij wilde weten . Heel goed geholpen door John vd Bos. Daar ik de bruine zadels niet mooi vond op onze fiets gevraagd aan John of hij dat om kon ruilen voor zwarte zadels geen probleem en hij heeft het gelijk veranderd voor ons. Dus tot nu toe service perfect en hopen dat het zo blijft.

Reactie van Stella:

Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring met Stella. Hier zijn wij erg blij mee! Namens Stella wens ik jullie veel fietsplezier toe! ^Melissa


10 / 10

Ron

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Prima ;goede ervaring in Almere met aankoop Stella Livorno

Maandag 14 september 2020; ik wil een nieuwe e-bike voor mijn 8 jaar oude Gazelle (5000km) ;veel problemen gehad met de Gazelle Orange o.a. accu's en software van de voorwielmotor (vervanging 850,=); in de winkel in Almere geholpen door Wilbert ; hij is vriendelijk en enthousiast en heeft veel kennis van de verschillende type fietsen; ik heb besloten na een proefrit een Livorno MDS Superior te kopen en heb de Gazelle ingeruild; donderdag ga ik naar Nunspeet om de nieuwe aanwinst op te halen!!

Reactie van Stella:

Beste Ron, Fijn om te lezen dat je goed geadviseerd en geholpen zijn in ons filiaal in Almere. Veel plezier met de nieuwe aankoop en met het maken van alle fietskilometers! ^Melissa


10 / 10

erna

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

geweldige service

stella schiedam is gewoon een fantastische winkel , vooral de werkplaats is altijd prima service . personeel heel vriendelijk en zeer kundig . Altijd bereid om advies te geven en snel hulp als er iets is .

Reactie van Stella:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Erna. Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent in ons filiaal in Schiedam. Namens Stella wens ik je veel fietsplezier toe! ^Melissa