Ervaringen Stella Fietsen

Klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Daarom vragen wij onze klanten om hun ervaringen met Stella Fietsen te delen op het onafhankelijk klantbeoordelingen platform KiyOh. Want wie kan Stella Fietsen beter beoordelen dan haar eigen klanten? Iedere dag werken hard we aan het verbeteren van onze fietsen en service. En dat werpt zijn vruchten af! Niet voor niets waarderen onze klanten ons met een 8.9.

Benieuwd hoe onze klanten Stella Fietsen ervaren? Lees dan onderstaande KiyOh ervaringen.

8,9

Gemiddelde beoordeling uit 6737 beoordelingen.


8 / 10

Ben

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

contacten goed, service ook

Verbeterpunten:

vluggere bediening als je iemand nodig hebt van stella


7 / 10

Joke

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Als je belt voor een afspraak, wordt deze zsm. geregeld.


10 / 10

mw. Stevens

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Erg vriendelijk en behulpzame klantenservice. Communicatie is uitstekend. Levering ging ook vlekkeloos en bij de levering werd alles rustig en duidelijk uitgelegd. Hier zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen


9 / 10

Arie

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Op tijd, vriendelijk en weer tip top in orde (bijna dan, zie verbeterpunten)

Verbeterpunten:

Mijn trappers zijn nogal roestig (binnen een jaar) zou fijn zijn als er een paar nieuwe opgezet waren. Maar die had de monteur niet op voorraad.


10 / 10

Coen

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.


10 / 10

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

KOMEN DE AFSPRAAK PUNCTUEEL NA.


10 / 10

Miriam

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.


10 / 10

Rieky

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

goede service. en prima fietsen.

Verbeterpunten:

houden zo


10 / 10

Piet, mede namens mijn echtgenote.

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Op 5 maart j.l. zowel voor mijn vrouw als mijzelf een e-bike gekocht in de vestiging Schiedam. Daar uiterst vriendelijk ontvangen en deskundig advies gekregen. Tijdens een proefrit zowel de voorwiel- als middenmotor uitvoerig mogen testen, met eerder genoemd resultaat. Zijn benieuwd, morgen worden de fietsen thuis afgeleverd.


5 / 10

P de caluwe
Pluspunten:

Service center hhw. Vertegenwoordiger zag ons niet staan terwijl we een nieuwe Stella wilden overwegen. Dus zijn we maar weer weggegaan Onderhoud fiets is duur ten opzichte van t gebodene accu rapport bij voorbeeld geven ze er niet bij of voeren ze voor die €50 niet uit


2 / 10

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.


10 / 10

Anita

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Bellen zelf voor een afspraak voor een onderhoudsbeurt. Top !!

Verbeterpunten:

Ga zo door.


10 / 10

Neeltje

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Bellen netjes om gratis servicebeurt in te plannen. Komen aan huis. Zijn op tijd. Vriendelijke medewerker.


10 / 10

Paul

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Service


4 / 10

Mien
Pluspunten:

Vriendelijke monteur en vriendelijk voor de telefoon (als je eindelijk contact hebt tenminste.

Verbeterpunten:

Geen prijslijst op de website, erg vervelend om te beoordelen. Over beide fietsen, Azuru en Vicenta, die wij vorig jaar hebben gekocht zijn we helemaal niet tevreden over. Het zijn rammelbakken, kettingen maken lawaai en ook de voormotor maak teveel kabaal. Ook allerlei andere, niet te traceren klachten. De ene keer rammelt de fiets na 10 km, dan stopt het weer. Al diverse keren contact gehad met Stella, maar daar word je ook aan het lijntje gehouden. Ze hebben aan de telefoon alle begrip, maar verder komt het niet. Ze geven je het idee dat je niet zo moet zeuren, dat het allemaal wel meevalt. Ook voor een servicebeurt moet je een afspraak maken en zo te lezen ook nog betalen (volgens de website, blog). Ik hoop niet, want een eerste servicebeurt is toch overal gratis??


10 / 10

Wolfgang

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.


10 / 10

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

L.S., namens echtgenote deze beoordeling ingevuld. ze is zeer tevreden met de geleverde service., wat mag blijken uit het aantal aangekruiste sterren. (omdat ikzelf hulpbehoevend ben en wij beide niet gebruik kunnen maken van een auto, zijn we volledig afhankelijk van haar STELLA LIVORO. Puik, prima, en voor eenieder uitermate geschikt.) glm janssen


10 / 10

Monique

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Zaterdag 8 maart jl. fantastisch geholpen bij de Stella winkel in Helmond. Mocht direct een proefrit maken, samen met mijn vriendin, en ja toen was ik 'verkocht'. Wacht nu in spanning op mijn nieuwe fiets.


9 / 10

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Fijne fiets, prettige service, monteur die uitlegt wat er gedaan is en een hand geeft wanneer ze klaar zijn.

Verbeterpunten:

Geen


6 / 10

Nadja

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

De fiets die ik heb mogen ontvangen is een mooi product en werkt tot heden naar wens

Verbeterpunten:

De service gaat tot heden niet fantastisch. Eerst bel ik een aantal weken na aankoop of mijn fiets al geleverd kan worden. (Ze zouden met mij contact opnemen) kreeg te horen dat deze idd al binnen was maar dat er nog geen afspraak was ingepland. Bij aankomst van mijn mama fiets bleek het voorzitje er niet bij te zitten. De mannen die kwamen leveren vertelde dat ik hier van op de hoogte gesteld zou moeten zijn (wederom niks gehoord). Bij het er achteraan bellen wanneer deze geleverd wordt kreeg ik te horen (belde op vrijdag) Ze zijn weer binnen dus zaterdag of begin volgende week. Nou vrijdag erop nog geen zitje binnen. Wat uiteraard wel een must is op een mama fiets. Bleek het order niet doorgezet naar het postbedrijf. Dus inmiddels heel wat weken na mijn aankoop nog geen fiets die ik kan gebruiken met mn kindje. En excuses is ver te zoeken.