De leukste #stellamoment-inzendingen van zomer 2022

Stella was deze zomer niet alleen in Nederland, maar óók in het buitenland! In onder meer Denemarken, Italië, Frankrijk, Spanje en Nederland zijn er veel kilometers op de Stella e-bike afgelegd. Wij vroegen jullie om jullie #stellamoment tijdens de vakantie met ons te delen en wát worden wij blij van de verhalen en foto's in onze mailbox. We hebben alle toppers op een rij gezet!

Badplaats Stella-Plage

Wij waren op vakantie langs de Noord-Franse kust en hadden de Livorno-tweeling mee. We logeerden op de camping van de badplaats Stella-Plage! Met de e-bikes maakten wij wat toertjes in de omgeving.

- Monique en Wim

Deze inzending vinden wij het leukste Stella Moment van de zomer en wint daarom een Weber-BBQ t.w.v. €136,49! Van harte gefeliciteerd!

4 #stellamoment

Verrassing onderweg!

Ons Stella-momentje van gisteren. Op vakantie in Dwingeloo, laatste dag voor vertrek nog even te fietsen (geen Stella-fietsen😉) komen we midden in het bos twee Stella-busjes tegen. Strandstoeltjes op het pad en twee leuke dames die vroegen of wij iets wilden drinken. Natuurlijk hadden we daar wel zin in. Even een praatje gemaakt. Bij vertrek vroegen ze of we een flesje water en een dropje mee wilden voor onderweg. Lekker! Tijdens een tussenstop even nieuwsgierig in het tasje gekeken 🤗. Wat leuk van Stella en wat een verrassing. Er bleek niet één dropje in te zitten maar een zakje vol in een trommeltje. Ook nog een flesje water, pen en keycord. Leuke attentie! Top!

- Ina

8 #stellamoment

Vangrail

Hierbij een foto van mijn man met zijn Stella-fiets. Hij is genomen aan het begin van onze vakantie in Italië, aan het Gardameer. Zoals te zien is in Limone, het bergland van het meer. Wij fietsen sinds het begin van onze vakantie bijna elke dag. Dus bij het Gardameer aangekomen gingen wij op de fiets richting Limone. We hadden gehoord dat daar een mooi fietspad was dat aan de bergwand hangt. Daar het de zaterdag na Hemelvaartsdag was, behoorlijk druk. Dus we moesten al erg ons best doen door de mensenmassa heen te komen  om op het fietspad te komen. Na 6 km over het hangende fietspad, stond er een grote muur einde fietspad met een bord erbij dat je je fiets niet over de vangrail mocht tillen om op de doorgaande rijweg verder te fietsen. Dus moesten we dezelfde weg tussen alle wandelaars weer terug. Terug op de boulevard wilde ik dat moment toch even vastleggen.

Inmiddels zijn we 1000 fietskilometers verder en zijn we nog steeds in Italië aan het fietsen met heel veel plezier.

- Netty

2 #stellamoment

Picknicken met een goed uitzicht

Bij deze ons Stella-moment aan de Nieuwerkerkse Kreek te Groede. Gezellig fietsen met onze tweeling, met aansluitend een picknick! Wat wil je nog meer met dit uitzicht van onze twee nieuwe fietsen.

- Yordi

1 #stellamoment

Parcours op de Morena

Foto is gemaakt bij Drøsselbjerg in Denemarken, waar de Tour de France op de 2e dag van Roskilde naar Nyborg langskwam en werd gewonnen door Fabio Jakobsen. Hier hebben we op onze Morena's een aardig stuk van het parcours kunnen fietsen.

- Mark

12 #stellamoment

Rondje Texel

Deze foto is genomen op Texel. De auto in Den Helder, de Stella-zusjes op de boot en gaaaannnnn! Eerst koppie doen bij Inn de knip Den Hoorn en daarna een rondje Texel.  Zonder onze Stella’s zou ons dat nooit lukken op één middag.

- Lily

6 #stellamoment

Aanrader

Deze foto is gemaakt bij een grenspaal op de grens Zeeuws-Vlaanderen en Het Zwin (Nederland - België). Zeker een aanrader voor een fietstocht, als je daar op vakantie bent.

- Jan

9 #stellamoment

Driewieler in Italië

Tijdens onze fietstocht in Italië kwamen we deze driewieler tegen, een buffet genoemd hier. Ik met mijn tweewieler ernaast. Door alle kleine hooggelegen stadjes kom je ze tegen om mensen een rondrit te bezorgen langs de bezienswaardigheden. Wij doen het zelf op de fiets (ik op mijn Stella) door  Otranto.

- Jan

3 #stellamoment

Stella's op Lanzarote

Deze zomer waren we op het prachtige eiland Lanzarote. Slechts 58 kilometer lang en vele verschillende vervoersmiddelen. Het is dan meer dan bijzonder dat je het Nederlandse merk Stella het meeste ziet onder de e-bikes! De foto is gemaakt in Arrecife, de hoofdstad. Ruim vier uur hier vandaan, van Playa Blanca tot Salinas del Rio, Stella-fietsen!

Echt om trots op te zijn.

- Ron

10 #stellamoment

Heide in bloei

Op 12 augustus hebben wij lekker gefietst op de Kalmthoutse heide. De heide al wel in bloei maar nog niet zo veel.

- Bert en Hilde

11 #stellamoment

Fiets/cruisevakantie

Hier een foto van mijn man Jaap met onze Stella-fietsen. Wij hebben een fiets/cruisevakantie gedaan in Nederland met Fital vakanties.  We aten en sliepen op de boot, we hadden fantastisch weer en hebben mooie tochten gefietst.

- Mieke

5 #stellamoment

Nieuwsgierige Merel

Bij ons op het straatje bij de voordeur. Deze jonge merel vraagt zich af of er voor hem ook een zo'n mooie Stella fiets is?

- Inge

13 #stellamoment

Joep de hond!

Het baasje hadden een  vliegje in zijn oog , dus mocht ik even zijn hoed op zo lang het vrouwtje met hem bezig was😜

- Loes

14 #stellamoment

Bepakt en bezakt naar Ameland

Nog nooit op fietsvakantie geweest! Hoe ouder hoe gekker….😂
Op weg naar Ameland voor één week bepakt en bezakt! 20 km heen en 20 km terug.
Een heerlijke week gehad op Ameland en veel gefietst.
Groetjes van uit Stiens.

- Doede en Marjan

Deel jouw Stella Moment met ons!

Ga jij met de elektrische fiets op ontdekking door Nederland, neem jij de e-bike mee naar de camping in het buitenland, of ga je gezellig met de kinderen en je Stella-fiets op pad naar het park? Bij Stella komen vaak de mooiste foto’s binnen van échte Stella Momenten en dat vinden wij heel leuk! Deel hier jouw #stellamoment